Day & Night Valet Parking Beoordelingen
Categorieën
*Je kunt later altijd nog aanpassingen doen.

Beoordelingen
Jan Meeuws
10-06-2026
Zoals altijd weer super geregeld. Én voor de beste prijs.
Wambach
09-06-2026
Hat alles perfekt gepasst. Super Preis-Leistungsverhältnis
Elvira Zimmer
08-06-2026
Kommunikation zum Treffpunkt war bei Abflug etwas schwierig. Der abholen war dann sehr unfreundlich, weil ich seiner Meinung nach falsch stand und musste noch 10€ Parkgebühr zahlen. Bei Ankunft sus dem Urlaub hat slles super geklappt.
Anoniem
07-06-2026
Ab entgegennahme vom Fahrzeug. Wollte der Fahr 7 € haben. Angeblich zum auslösen vom Fahrzeug. Wir haben dieses auch bezahlt ab eigentlich war alles bezahlt.
Anoniem
06-06-2026
Das war das schlimmste was ich mit diesen Service erlebt hab. Zuerst haben die Autoschlüssel verloren, mehrere mals wegen Schlüssel angerufen damit ich einen Antwort bekommen habe und das Gespräch war Respekt lös gegenüber zu Kunde und noch hat mich angeschrihen am Telefon. 2 Std Wartezeit am Flughafen . Nie wider
Elsman
04-06-2026
Geachte heer/mevrouw, Maandagochtend hebben wij via Parkmundo een parkeerreservering gemaakt bij Day & Night Parking nabij Düsseldorf Airport voor onze Renault Captur (boekingsnummer: PM2765256546). Bij terugontvangst van onze auto hebben wij echter een aantal zaken geconstateerd waarover wij een klacht willen indienen. Ten eerste troffen wij meerdere voorwerpen in onze auto aan die niet van ons zijn, waaronder een Leatherman Crunch multitool en een geopend blikje cola. Wij vinden het zeer onprettig dat dergelijke spullen in onze auto zijn achtergelaten en vragen ons af hoe dit heeft kunnen gebeuren. Daarnaast hebben wij vooraf een verkeerd adres ontvangen voor het afleveren van de auto. Dit heeft voor onnodige verwarring gezorgd. Ook verliep de communicatie gedurende het gehele proces moeizaam. Bij het ophalen van de auto was het druk, hetgeen wij begrijpen. Toch moesten wij tijdens telefonisch contact drie keer aangeven dat het om onze Renault Captur ging voordat duidelijk was welke auto opgehaald moest worden. Dit gaf geen professionele indruk en heeft geleid tot extra frustratie na onze reis. Wij zijn dan ook teleurgesteld over de gang van zaken en vinden dat de dienstverlening niet heeft voldaan aan de verwachtingen die wij op basis van de reservering mochten hebben. Graag ontvangen wij van u een reactie op bovenstaande punten en een toelichting op hoe dergelijke situaties in de toekomst voorkomen kunnen worden. Met vriendelijke groet, Lara & Marjolein Elsman 06 83 80 14 13 larakarlijn@gmail.com
Helena
03-06-2026
Duidelijk contact, auto was bij aankomst snel ter plaatse.
Angelika Rößmann
01-06-2026
Hat alles hervorragend geklappt.
Ronald Hafkamp
31-05-2026
Geen zaken doen met deze mensen. Ze lichten je op en misbruiken je auto. Er wordt 10 euro gevraagd bij aankomst aangezien ze dit moeten voldoen bij het uitrijden van de 3 minuten stoppen bij de vertrekhal. Dit is dus al niet waar, hier zijn geen kosten aan verbonden. Dit is dus al oplichterij. Verder is er halverwege mijn vakantie 12 en 35 km gereden met mijn auto. Alle instellingen in de auto zijn gewijzigd, zelfs de veiligheidssystemen zoals abs, esp en dergelijke zijn uitgeschakeld. Dit lijkt sterk op joyriding. Op app verkeer wordt niet gereageerd. Nogmaals: geen zaken doen met deze partij.
Anoniem
31-05-2026
Auto wurde vermutlich im Freien abgestellt trotz Buchung 'überdacht'. Ansonsten hat alles gut geklappt. Die Fahrzeugübergaben waren sehr zielorientiert mit wenig Worten
Anoniem
31-05-2026
Hat alles Prima geklappt
jürgen Beckstette
29-05-2026
Wir waren sehr zufrieden mit Ihrem Service
Imam Shaik
28-05-2026
Der Valet-Parking-Service am Flughafen Düsseldorf war insgesamt unkompliziert und bequem. Ich habe meine Abholzeit früher geändert, und obwohl es etwas gedauert hat, bis mein Auto gebracht wurde, lief alles ordnungsgemäß ab. Der Service war zuverlässig und die Erfahrung insgesamt positiv.
A. De Lange
27-05-2026
Klacht ,bij het vliegveld stond ik een half uur te wachten ,3x gebeld. Bij terugkomst ,gebeld ik heb mijn koffer en loop alvast naar buiten.Ik kreeg een wazig verhaal ,maar mijn auto stond in parkeergarage.Ik met mijn koffer rondlopen en zoeken naar mijn auto,belachelijk.Wat echt te erg was dat mijn autosleutel op mijn wiel was gelegd, dit kan echt niet onverantwoord.Bij het uitrijden moest ik ook nog betalen€5,50 ,dus mijn auto heeft daar niet lang gestaan .Dit geld heb ik uiteindelijk wel terug gekregen.Dit kan echt niet ,totaal geen service.Ik ga hier nooit meer bij boeken.
Krüger
25-05-2026
Valet Parken gebucht bei Anruf sollten wir selbst auf Parkplatz fahren 😞 p2 .zurück wurde gesagt einfach schnell hinter Auto durch Schranke fahren klappte nichts nach halber Stunde kamen 2 junge Männer und wollten 20 Euro haben weil sie uns suchen mussten 😕 Einmal nie wieder.Die 20 Euro haben sie nicht bekommen weil wenn ich valet Parken buche erwarte ich das auch. Sehr enttäuschend.
Anoniem
25-05-2026
Slechte telefoon verbinding,zijn bijna niet te verstaan, bij vertrek meer dan 1.5 uur moeten wachten bij terugkomst weer slechte telefoon verbinding en 25 min. gewacht
Anja
25-05-2026
Es hat alles pünktlich und prima geklappt. Parkservice ist absolut empfehlenswert.
Wout Albers
24-05-2026
Het was op zich prima, qua halen en brengen is dat valet parkeren fijn. Ze waren op tijd op de luchthaven op de heenweg. Ik moest voor een dag extra 20 euro betalen, prima, dus 140. Daarvoor kon ik net zo goed vanaf Amsterdam vliegen. Toen kwam ik terug en ik gaf aan dat ik er was. Toen werd gezegd dat ik 20 euro extra moest betalen omdat ik te laat was. Maar ik was een uur te vroeg. Toen werd gezegd dat te vroeg om 20 euro kostte. Dat vond ik onbetrouwbaar en niet netjes. Ook omdat mijn sleutel pas na betalen werd teruggegeven. Je bent dan in een kwetsbare positie. Daarnaast duurde het ook best lang op de terugweg. Ik heb er een chagrijnig gevoel aan overgehouden zo.
Anoniem
23-05-2026
Die Kommunikation war leider nicht die beste…habe lange warten müssen, obwohl ich immer frühzeitig angerufen hatte….aber sonst alles top!
Karen Teuwen
22-05-2026
Hallo, Ik had een bevesting van een overdekte parking maar toen we op het adres aankwamen leek daar geen parking te zijn. Via het nummer oo de bevestiging werden we naar de terminal gestuurd en moest ik mijn auto en sleutel afgeven zonder check-up van mijn wagen en zonder bevestiging van overdracht. Bij terugkeer was het ook vrij hectisch omdat iedereen op vertrek terminal 10 moet verzamelen. Na een 40 minuten wzijn we opgepikt en stond mijn wagen gewoon in een straat geparkeerd. Weer geen check-up van mijn wagen en bleek achteraf dat er een BMW zonnebril gestolen werd. Dus absoluut niet voor herhaling vatbaar, deze parkeer optie zal ik nooit nog hergebruiken. Mvg, Karen
A.W.
22-05-2026
Die Abgabe erfolgte pünktlich, bei der Abholung mussten wir 40 Min. warten und 2 mal anrufen.
Anoniem
22-05-2026
Goed
Gerrit-Claes Bierenbroodspot
21-05-2026
This is the second time I used Day and Night parking, delivering the car is ideal, you park the car in the garage right in front off the airport, you take your keys with you and you are in the airport in a couple off minutes. When you come back you call Day and Night parking when you have your luggage and they come and take your keys and collect the car out off the garage for you. They use their pass to getout of the garage. This time it took 50 minutes before the driver came to get the car, presumably because they had nobody at the airport? The first time we used them it took about 10 minutes which I think is totally excitable. 50 minutes is to long, I phoned them twice and I got a the answer that they are on there way the first time after half an hour. The second time I called they would be there in 3 minutes which became closer to 13 minutes. Tip: When you tell them at which door you are at, tell them what you are wearing or how you look, because you are not the only one waiting at the door and the driver doesn’t have a sigh with your number plate on it. Over all day and night parking is good value for money compared to the rest, in spite of the the longer waiting time , this time, I would probably use them again.
U. Winkler
21-05-2026
Alles super geklappt, gerne wieder.
Van
19-05-2026
War alles in Ordnung
Anoniem
19-05-2026
Wir wurden richtig hängen gelassen bei der Abgabe! Angeblich Stau, das man das Auto nicht in Empfang nehmen könne, und dann haben wir keine Info mehr bekommen und unsere Nummer wurde blockiert! Unverschämtheit so mit Leuten zu spielen. Am Ende hat es Last Minute geklappt, wir hätten beinah den Flug verpasst. Rückgabe lief allerdings reibungslos!
Garic Jasminka
17-05-2026
Mijn ervaring was fijn, vooral dat ik wijziging van terugkomst heb gehad. Aanmelding van dit via WhatsApp ging zonder problemen. Personeel reageert snel hierop.
Joey
15-05-2026
Op de heenweg hebben we nog 20 minuten staan wachten op de chauffeur ondanks dat we tijdig gebelt hebben zoals omschreven in instructies. Vervolgens moesten we hierdoor ook nog 8 euro parkeergeld aan de chauffeur betalen. Ik was het hier eigenlijk echt niet mee eens maar gezien we niet nog meer vertraging wilden oplopen toch maar betaald. Op de terugweg eveneens zeker 20 minuten moeten wachten, dit maal was het erg druk met auto's op de overdrachtslocatie. De chauffeur zetten de auto midden op een kruispunt en schreeuwden toe dat de sleutel erin zat. Geen overdracht niks. Voor ons nooit meer!
D Mermer
13-05-2026
Werd snel geregeld.
Uceda Resch
13-05-2026
Kommunikation und Pünktlichkeit waren super. Negativ sind zwei neue Schrammen links und rechts an meinem Frontspoiler. Leider war mein Auto auch total verschmutzt von Blüten, Blättern etc., totz dass ich einen überdachten Parkplatz gebucht hatte.