Site logo

Day & Night Valet Parking Beoordelingen

6,5
119 beoordelingen
Uitstekend
43
Heel goed
23
Goed
16
Gemiddeld
12
Slecht
25

Categorieën

Stiptheid
Vindbaarheid van overdrachtslocatie
Vriendelijkheid

Beoordelingen

Jan Meeuws

10-06-2026

Zoals altijd weer super geregeld. Én voor de beste prijs.

Wambach

09-06-2026

Hat alles perfekt gepasst. Super Preis-Leistungsverhältnis

Elvira Zimmer

08-06-2026

Kommunikation zum Treffpunkt war bei Abflug etwas schwierig. Der abholen war dann sehr unfreundlich, weil ich seiner Meinung nach falsch stand und musste noch 10€ Parkgebühr zahlen. Bei Ankunft sus dem Urlaub hat slles super geklappt.

Anoniem

07-06-2026

Ab entgegennahme vom Fahrzeug. Wollte der Fahr 7 € haben. Angeblich zum auslösen vom Fahrzeug. Wir haben dieses auch bezahlt ab eigentlich war alles bezahlt.

Anoniem

06-06-2026

Das war das schlimmste was ich mit diesen Service erlebt hab. Zuerst haben die Autoschlüssel verloren, mehrere mals wegen Schlüssel angerufen damit ich einen Antwort bekommen habe und das Gespräch war Respekt lös gegenüber zu Kunde und noch hat mich angeschrihen am Telefon. 2 Std Wartezeit am Flughafen . Nie wider

Elsman

04-06-2026

Geachte heer/mevrouw, Maandagochtend hebben wij via Parkmundo een parkeerreservering gemaakt bij Day & Night Parking nabij Düsseldorf Airport voor onze Renault Captur (boekingsnummer: PM2765256546). Bij terugontvangst van onze auto hebben wij echter een aantal zaken geconstateerd waarover wij een klacht willen indienen. Ten eerste troffen wij meerdere voorwerpen in onze auto aan die niet van ons zijn, waaronder een Leatherman Crunch multitool en een geopend blikje cola. Wij vinden het zeer onprettig dat dergelijke spullen in onze auto zijn achtergelaten en vragen ons af hoe dit heeft kunnen gebeuren. Daarnaast hebben wij vooraf een verkeerd adres ontvangen voor het afleveren van de auto. Dit heeft voor onnodige verwarring gezorgd. Ook verliep de communicatie gedurende het gehele proces moeizaam. Bij het ophalen van de auto was het druk, hetgeen wij begrijpen. Toch moesten wij tijdens telefonisch contact drie keer aangeven dat het om onze Renault Captur ging voordat duidelijk was welke auto opgehaald moest worden. Dit gaf geen professionele indruk en heeft geleid tot extra frustratie na onze reis. Wij zijn dan ook teleurgesteld over de gang van zaken en vinden dat de dienstverlening niet heeft voldaan aan de verwachtingen die wij op basis van de reservering mochten hebben. Graag ontvangen wij van u een reactie op bovenstaande punten en een toelichting op hoe dergelijke situaties in de toekomst voorkomen kunnen worden. Met vriendelijke groet, Lara & Marjolein Elsman 06 83 80 14 13 larakarlijn@gmail.com

Helena

03-06-2026

Duidelijk contact, auto was bij aankomst snel ter plaatse.

Angelika Rößmann

01-06-2026

Hat alles hervorragend geklappt.

Ronald Hafkamp

31-05-2026

Geen zaken doen met deze mensen. Ze lichten je op en misbruiken je auto. Er wordt 10 euro gevraagd bij aankomst aangezien ze dit moeten voldoen bij het uitrijden van de 3 minuten stoppen bij de vertrekhal. Dit is dus al niet waar, hier zijn geen kosten aan verbonden. Dit is dus al oplichterij. Verder is er halverwege mijn vakantie 12 en 35 km gereden met mijn auto. Alle instellingen in de auto zijn gewijzigd, zelfs de veiligheidssystemen zoals abs, esp en dergelijke zijn uitgeschakeld. Dit lijkt sterk op joyriding. Op app verkeer wordt niet gereageerd. Nogmaals: geen zaken doen met deze partij.

Anoniem

31-05-2026

Auto wurde vermutlich im Freien abgestellt trotz Buchung 'überdacht'. Ansonsten hat alles gut geklappt. Die Fahrzeugübergaben waren sehr zielorientiert mit wenig Worten

Anoniem

31-05-2026

Hat alles Prima geklappt

jürgen Beckstette

29-05-2026

Wir waren sehr zufrieden mit Ihrem Service

Imam Shaik

28-05-2026

Der Valet-Parking-Service am Flughafen Düsseldorf war insgesamt unkompliziert und bequem. Ich habe meine Abholzeit früher geändert, und obwohl es etwas gedauert hat, bis mein Auto gebracht wurde, lief alles ordnungsgemäß ab. Der Service war zuverlässig und die Erfahrung insgesamt positiv.

A. De Lange

27-05-2026

Klacht ,bij het vliegveld stond ik een half uur te wachten ,3x gebeld. Bij terugkomst ,gebeld ik heb mijn koffer en loop alvast naar buiten.Ik kreeg een wazig verhaal ,maar mijn auto stond in parkeergarage.Ik met mijn koffer rondlopen en zoeken naar mijn auto,belachelijk.Wat echt te erg was dat mijn autosleutel op mijn wiel was gelegd, dit kan echt niet onverantwoord.Bij het uitrijden moest ik ook nog betalen€5,50 ,dus mijn auto heeft daar niet lang gestaan .Dit geld heb ik uiteindelijk wel terug gekregen.Dit kan echt niet ,totaal geen service.Ik ga hier nooit meer bij boeken.

Krüger

25-05-2026

Valet Parken gebucht bei Anruf sollten wir selbst auf Parkplatz fahren 😞 p2 .zurück wurde gesagt einfach schnell hinter Auto durch Schranke fahren klappte nichts nach halber Stunde kamen 2 junge Männer und wollten 20 Euro haben weil sie uns suchen mussten 😕 Einmal nie wieder.Die 20 Euro haben sie nicht bekommen weil wenn ich valet Parken buche erwarte ich das auch. Sehr enttäuschend.

Anoniem

25-05-2026

Slechte telefoon verbinding,zijn bijna niet te verstaan, bij vertrek meer dan 1.5 uur moeten wachten bij terugkomst weer slechte telefoon verbinding en 25 min. gewacht

Anja

25-05-2026

Es hat alles pünktlich und prima geklappt. Parkservice ist absolut empfehlenswert.

Wout Albers

24-05-2026

Het was op zich prima, qua halen en brengen is dat valet parkeren fijn. Ze waren op tijd op de luchthaven op de heenweg. Ik moest voor een dag extra 20 euro betalen, prima, dus 140. Daarvoor kon ik net zo goed vanaf Amsterdam vliegen. Toen kwam ik terug en ik gaf aan dat ik er was. Toen werd gezegd dat ik 20 euro extra moest betalen omdat ik te laat was. Maar ik was een uur te vroeg. Toen werd gezegd dat te vroeg om 20 euro kostte. Dat vond ik onbetrouwbaar en niet netjes. Ook omdat mijn sleutel pas na betalen werd teruggegeven. Je bent dan in een kwetsbare positie. Daarnaast duurde het ook best lang op de terugweg. Ik heb er een chagrijnig gevoel aan overgehouden zo.

Anoniem

23-05-2026

Die Kommunikation war leider nicht die beste…habe lange warten müssen, obwohl ich immer frühzeitig angerufen hatte….aber sonst alles top!

Karen Teuwen

22-05-2026

Hallo, Ik had een bevesting van een overdekte parking maar toen we op het adres aankwamen leek daar geen parking te zijn. Via het nummer oo de bevestiging werden we naar de terminal gestuurd en moest ik mijn auto en sleutel afgeven zonder check-up van mijn wagen en zonder bevestiging van overdracht. Bij terugkeer was het ook vrij hectisch omdat iedereen op vertrek terminal 10 moet verzamelen. Na een 40 minuten wzijn we opgepikt en stond mijn wagen gewoon in een straat geparkeerd. Weer geen check-up van mijn wagen en bleek achteraf dat er een BMW zonnebril gestolen werd. Dus absoluut niet voor herhaling vatbaar, deze parkeer optie zal ik nooit nog hergebruiken. Mvg, Karen

A.W.

22-05-2026

Die Abgabe erfolgte pünktlich, bei der Abholung mussten wir 40 Min. warten und 2 mal anrufen.

Anoniem

22-05-2026

Goed

Gerrit-Claes Bierenbroodspot

21-05-2026

This is the second time I used Day and Night parking, delivering the car is ideal, you park the car in the garage right in front off the airport, you take your keys with you and you are in the airport in a couple off minutes. When you come back you call Day and Night parking when you have your luggage and they come and take your keys and collect the car out off the garage for you. They use their pass to getout of the garage. This time it took 50 minutes before the driver came to get the car, presumably because they had nobody at the airport? The first time we used them it took about 10 minutes which I think is totally excitable. 50 minutes is to long, I phoned them twice and I got a the answer that they are on there way the first time after half an hour. The second time I called they would be there in 3 minutes which became closer to 13 minutes. Tip: When you tell them at which door you are at, tell them what you are wearing or how you look, because you are not the only one waiting at the door and the driver doesn’t have a sigh with your number plate on it. Over all day and night parking is good value for money compared to the rest, in spite of the the longer waiting time , this time, I would probably use them again.

U. Winkler

21-05-2026

Alles super geklappt, gerne wieder.

Van

19-05-2026

War alles in Ordnung

Anoniem

19-05-2026

Wir wurden richtig hängen gelassen bei der Abgabe! Angeblich Stau, das man das Auto nicht in Empfang nehmen könne, und dann haben wir keine Info mehr bekommen und unsere Nummer wurde blockiert! Unverschämtheit so mit Leuten zu spielen. Am Ende hat es Last Minute geklappt, wir hätten beinah den Flug verpasst. Rückgabe lief allerdings reibungslos!

Garic Jasminka

17-05-2026

Mijn ervaring was fijn, vooral dat ik wijziging van terugkomst heb gehad. Aanmelding van dit via WhatsApp ging zonder problemen. Personeel reageert snel hierop.

Joey

15-05-2026

Op de heenweg hebben we nog 20 minuten staan wachten op de chauffeur ondanks dat we tijdig gebelt hebben zoals omschreven in instructies. Vervolgens moesten we hierdoor ook nog 8 euro parkeergeld aan de chauffeur betalen. Ik was het hier eigenlijk echt niet mee eens maar gezien we niet nog meer vertraging wilden oplopen toch maar betaald. Op de terugweg eveneens zeker 20 minuten moeten wachten, dit maal was het erg druk met auto's op de overdrachtslocatie. De chauffeur zetten de auto midden op een kruispunt en schreeuwden toe dat de sleutel erin zat. Geen overdracht niks. Voor ons nooit meer!

D Mermer

13-05-2026

Werd snel geregeld.

Uceda Resch

13-05-2026

Kommunikation und Pünktlichkeit waren super. Negativ sind zwei neue Schrammen links und rechts an meinem Frontspoiler. Leider war mein Auto auch total verschmutzt von Blüten, Blättern etc., totz dass ich einen überdachten Parkplatz gebucht hatte.