Fast Park Beoordelingen
Fast Park Charleroi recensies
Fast Park biedt een snelle en efficiënte pendeldienst, ideaal om naar de luchthaven van Charleroi te komen. Wij hechten veel belang aan de meningen van onze klanten om altijd de beste dienstverlening te kunnen bieden.
Wij sturen onze klanten die hun voertuig geparkeerd hebben altijd binnen enkele dagen na het einde van de reservering een e-mail om hen uit te nodigen hun ervaringen te delen. Als je ook je mening over het Fast Park Charleroi wilt delen, horen wij dat graag van je.
Categorieën
*Je kunt later altijd nog aanpassingen doen.

Beoordelingen
Tralbaut
23-06-2026
PremiĂšrement le lieu du parking a Ă©tĂ© changĂ© Ă la derniĂšre minute, je n'ai pas vu le message qu'on m'avait envoyĂ© Ă 4h au matin et je devais ĂȘtre lĂ Ă 5h30, vous pensez bien que j'ai eu un stress en arrivant au premier parking fermĂ© heureusement que j'ai lu la note, on aurait quand mĂȘme pu me prĂ©venir un peu plus longtemps Ă l'avance en plus le parking Ă©tait beaucoup plus loin que le premier alors je n'ai pas trop apprĂ©ciĂ© j'ai dĂ» chercher n'ayant pas vu le message pas de contact c'Ă©tait pas top
Alexandre V.
22-06-2026
MalgrĂ© ma rĂ©servation, jâai Ă©tĂ© redirigĂ© Ă mon arrivĂ©e vers un autre parking (Gate Park), plus Ă©loignĂ© et moins sĂ©curisĂ© que celui rĂ©servĂ©. De plus, lâattente pour la navette a Ă©tĂ© extrĂȘmement longue, aussi bien Ă lâaller quâau retour. Heureusement, le chauffeur Ă©tait sympathique et nây Ă©tait pour rien. Ă ce prix, ce service est inacceptable. Je ne recommande pas.
Philip VANCANNEYT
13-06-2026
au départ changement de parking sans prévenir alors que l'on doit prendre l'avion nous l'avons trÚs mal vécu , pour le reste amabilité et disponibilité des chauffeurs ainsi que temps d'attente pour la navette parfait
Anoniem
07-06-2026
Vanaf de aankomst tot het ophalen ben ik erg onvriendelijk behandeld. Personeel reageert op alles met een snak en een beet. Mijn reservatie (via een partnersite) was onvindbaar en de luchthaventaks was ter plaatse ineens dubbel zo duur (⏠10 i.p.v. de vermelde ⏠5). Toen ik door file 30 minuten later aankwam en vroeg wanneer de shuttle vertrok, werd er respectloos gezegd: "Dan had je maar eerder moeten vertrekken." Ook de administratie klopte niet: mijn afwijkende terugvlucht stond niet in hun systeem, hoewel ik dit vooraf correct had doorgegeven. In plaats van te helpen, kreeg ik de schuld, dat ik de volgende keer maar beter mijn gegevens moet invullen. De volgende keer?? Dit was mijn eerste ervaring hier, maar meteen ook de laatste. PS ze spreken hier ALLEEN FRANS
Daan
05-06-2026
Super aardige mensen. Snelle service en heel dichtbij het vliegveld. Zeer zeker een aanrader!
Verhulst
31-05-2026
Je suis arrivĂ© devant une grille fermĂ©e par un cadenas ou 4 personnes arpentaient deja. Le bureau Ă©tait Ă©clairĂ© mais personne a lâintĂ©rieur J.etait en retour suite Ă des embouteillage je nâai pu attendre je suis parti Ă lâaĂ©roport prendre un autre part Parking et quand je rĂ©clame avec vous pris des photos ,avez vous un sms,ou un whashap comme preuve ou autre Jâai pas eu le temps Merci
Anoniem
30-05-2026
Misschien een bord plaatsen met de naam van de parking waar je moet inslaan .
Jasmine DE WINNE
26-05-2026
Il ne restait qu'une place de disponible. Personne à l'accueil. Plusieurs navettes disponibles. Assez prÚs de l'aéroport. Personnel aimable.
Delporte
22-05-2026
Changement de parking prévenu par SMS avec plan Navette à k heure chauffeur agréable et rendant service
Fernand Damen
21-05-2026
De parkeerplaats ligt op een industrieterrein en je parkeert achter een hek, met een soort bouwkeet als kantoor. Wij hadden geluk bij zowel de heenreis als terugreis qua shuttle. Bij de heenweg werd de chauffeur reeds gebeld dat de mensen op de lokatie stonden te wachten waarna de chauffeur zei dat hij al onderweg was. Dit terwijl wij een kleine 10 minuten later pas vertrokken. Op de terugweg werden we opgehaald door een chauffeur van een andere parking(?) die keurig ons eerst afzette en toen doorreed . Niemand in het kantoor en dus zelf maar gelijk doorgelopen en de auto gehaald. Al met al voor ons positief maar geeft aan dat er geen 24u bewaking is. Personeel is niet onvriendelijk, maar ook niet echt vriendelijk en behulpzaam met inladen koffer(s).
Peter T
20-05-2026
Dat ging vlot in beide richtingen!
Stijn peers
19-05-2026
Vlotte bereikbaarheid dichtbij de luchthaven
Brahim A
15-05-2026
Zeer tevreden!!!
dannoot xavier
14-05-2026
Arrivée à l'adresse impossible de trouver AprÚs un coup de fil nouvelle adresse à 7 ou 8km C 'est assez moyen et en plus taxe en liquide de 10 euro
Anoniem
14-05-2026
we stonden voor een gesloten parking, na 15 minuten gebeld en werd er gezegd dat we naar ergens anders moesten rijden. Adres doorgekregen via whatsapp. zouden mail moeten gekregen hebben met adres wijziging, nooit gehad. personeel was heel vriendelijk
Ronny Van Hoecke
10-05-2026
Alles perfect, enkel bij het ophalen 35'moeten wachten op de shuttle !
Anoniem
09-05-2026
Tout sâest passĂ© sans encombre pour un prix plus que compĂ©titif. Nous reviendrons.
Lindsey
08-05-2026
Bij terugkomst was de shuttle niet te zien. Na een tweede poging telefonisch contact kreeg ik de boodschap dat men onderweg was. We zijn goed aan onze parking geraakt, maar het kon iets vlotter.
Hernacki
06-05-2026
TrĂšs bien
Henny Rutgers
04-05-2026
Prima parkeerplaats, alleen bij terugkomen stonden er veel auto niet in hun vakken geparkeerd.
vifquin
04-05-2026
le parking reserver a notre arrivee bien avant l heure d ouverture ; a 04H le preposer arrive en trombe et me donne carte de visite en me disant ce n es pas ici c es complet ! direction l autre parking la meme combat une file et des personnes pas contentes du tout enfin le parking ouvre ses portes de plus le sol n es que boue et graviers la navette tres bon chauffeur par contre c es la seule chose positive ! arriver a l aeroport le Monsieur nous pose et nous dit que le lieu de rv pour le retour es au meme endroit ; a notre retour nous telephonons pour venir nous reprendre apes 45 minutes d attente nous non nous dit que nous ne sommes pas au bon endroits qu il faut aller au t2apres le parcours du combattant avec 1 personne pmr enfin nous trouvons notre chauffeur tres serviable et bien surpris que nous n ayons pas eu de sms pour nous prevenir dun changement de point de rv enfin nous voila de retour et je reprend ma voiture pour conclure je ne suis pas tres contente du manque d infos et de changement apres avoir payer 99euro et 10 euro a l aller je ne reserverais plus jamais et ne conseillerais pas ce parking la seule chose positive c es la gentillesse du chauffeur
Lecoustre Laurent
03-05-2026
Bon parking trÚs réactif 5mn d attente à l aéroport
Eric
01-05-2026
Prima parkeerplaats en goede service
Anoniem
30-04-2026
TrÚs bien situé. Service tout à fait correct. Emplacements de stationnement un peu petit pour un gros véhicule
Jacqueline
30-04-2026
Slechte ervaring! Bij aankomst bleek de parkeerplaats gesloten. Uiteindelijk een tel nr gevonden. Men zou een mail hebben gestuurd met locatie wijziging; later nog eens mijn spambox gecheckt: niets te vinden. Werden tel doorverwezen naar andere parkeerplaats, zonder nadere toelichting; ter plekke een en al chaos en niemand aanwezig om wegwijs te maken. Met moeite een plek kunnen vinden en âop goed gelukâ de auto achtergelaten. Parkeerterrein voelde onveilig. Aan de tel was de klantvriendelijkheid ook ver te zoeken.
Natasja Dijkgraaf
29-04-2026
Bij aankomst bleek de parkeerplaats gesloten. Er rond een adres en een telefoonnummer op het hokje geplakt. Geprobeerd te bellen, ze nemen de telefoon Ăłf niet op, of het gesprek verloopt vanwege slecht Engels spreken door het personeel moeizaam waarna ze de verbinding verbreken en vervolgens de telefoon niet meer opnemen. De alternatieve parkeerlocatie hebben we niet kunnen vinden waardoor ik uiteindelijk op de openbare weg heb geparkeerd en een taxi heb moeten nemen naar het vliegtuig en bijna onze vlucht gemist heb! Veel stress. Terugweg moesten we natuurlijk ook weer een taxi nemen met nog meer extra kosten als gevolg. Erg ontevreden dus. Ik ga een klacht aanmaken om het geld terug te krijgen en dat compenseer Dan nog absoluut niet voor de stress die dit opleverde!!!
Tbrg
29-04-2026
Na aankomst werden we omgeleid naar een andere parkeerplaats wegens omstandigheden!! Stond online ook al benoemd door meerdere mensen, Erg vervelend midden in de nacht. Andere parkeerplaats is gewoon in slechte staat. Geen verlichting, onverhard terrein met gaten etc. Vervoer en chauffeur was prima
Amilcardcl@gmail.com
28-04-2026
Adres 1 was vol werd doorverwezen naar een andere locatie. Had hier graag een melding van gehad. Verder prima parkeergelegenheid en eenngoede transfer naar denluchthaven. Goed geregeld!!
Erik N
26-04-2026
Prima geregeld, netjes weg gebracht en weer opgehaald, nog geen 10min hoeven wachten. April 2026 dus geen hoogseizoen nog.
Vigeant
25-04-2026
Aucune place dispo malgre ma rĂ©servation longtemps a lâavance, jâai du garer mon vĂ©hicule a lâexterieur du parking, ma reservation nâapparaissait pas non plus chez fast park, problĂšme rĂ©current apparemment. assez deçu pour cette fois..