Site logo

Terminal Parking Schiphol - Valet Beoordelingen

Beoordelingen Terminal Parking Schiphol Valet

Bij terugkomst ontvangt iedere klant een uitnodiging per e-mail om hun parkeerervaring te delen. Zo ook bij reizigers die gebruik hebben gemaakt van valet Terminal Parking Schiphol. Dit helpt je met het maken van de juiste beslissing voor je volgende reis, omdat je dan precies kunt zien hoe het parkeren bij deze aanbieder wordt ervaren door anderen.

8,2
172 beoordelingen
Uitstekend
80
Heel goed
57
Goed
24
Gemiddeld
8
Slecht
3

Categorieën

Stiptheid
Vriendelijkheid
Locatie
Vindbaarheid van de parkeerlocatie
Vindbaarheid van overdrachtslocatie

Beoordelingen

Dennis

11-06-2026

Voor aankomst lang parkeren half uur van te voren gebeld stond er al een shuttel busje klaar om ons naar Schiphol te brengen bij terugkomst gebeld binnen 10 min zaten wij al in het busje goed geregeld echt een aanrader

Astrid Franke

10-06-2026

Ik kon in het begin de parkeerplaats niet vinden. Er staat geen bord voor de kerk dat dit het parkeerterrein is. Moest eerst bellen - verder was alles prima in orde.

Stefan Holle

09-06-2026

Gerne wieder. War echt klasse 👍

Anoniem

09-06-2026

Locatie was een goede parkeerplaats. Het adres was enigszins verwarrend, waardoor de juiste locatie pas werd gevonden na contact met de chauffeur van de shuttle. Verder goed afgehandeld door vriendelijke chauffeurs, zowel brengen als halen. Aanrader voor een volgende keer.

H.Verhagen

08-06-2026

Bij aankomst konden wij niet zien waar ik de auto moest parkeren. ik miste een bord of een vlag. We hebben gebeld om op de parkeer plaats te komen. Bij terugkomst hebben we gebeld zoals beschreven stond. Moeilijk te verstaan. Daardoor op verkeerde plaats terecht gekomen. Na over en weer gebeld was het na ca. een uur opgelost. Eigenlijk hebben we te weinig info van jullie gekregen over de ophaalplaats. Ons vorige gebruik van jullie parking, in Eindhoven, was perfect geregeld.

Wesley Triep

07-06-2026

Tweede keer geparkeerd via Parkmundo. Top geregeld! Was even onduidelijk welk terrein we precies moesten hebben maar we werden snel gebeld door de medewerker.

Irene

07-06-2026

Wij hadden een fout adres opgekregen. Gelukkig belde de chauffeur die ons naar het vliegveld bracht. Verder was alles top

FF

06-06-2026

Goede ervaring direct naar luchthaven gebracht Na bellen stonden ze er zo goed als gelijk Super tevreden!

Freddy de Vries

04-06-2026

Zijn snel en je hoeft niet lang te wachten

C. Marcos

02-06-2026

Bij het wijzigen van mijn boeking destijds, als gevolg van de oorlog, werden de vluchten meerdere malen verschoven. Daarom heb ik telefonisch contact opgenomen met uw planning om door te geven dat er mogelijk opnieuw een wijziging zou volgen. Deze wijziging is destijds met mij afgestemd en akkoord bevonden. Toen ik echter om een schriftelijke bevestiging van deze wijziging vroeg, werd mij meegedeeld dat de aanpassing al in het systeem was verwerkt en dat ik erop moest vertrouwen dat alles correct geregistreerd stond. Tot mijn grote verbazing werd ik vervolgens geconfronteerd met de beschuldiging dat ik zou liegen en dat ik zonder geldige reden een dag later zou zijn verschenen. Alsof dat nog niet genoeg was, werd mij bovendien een boete van € 30,- opgelegd. Tijdens de daaropvolgende discussie bleek de medewerker niet bereid of in staat om daadwerkelijk naar mijn uitleg te luisteren. Er werd voortdurend informatie door elkaar gehaald en de verantwoordelijkheid werd volledig bij mij neergelegd. Er was geen sprake van een serieuze poging om de situatie zorgvuldig te onderzoeken of tot een redelijke oplossing te komen. Deze gang van zaken heeft mij ernstig geraakt. Ik was zo overstuur dat ik na vertrek nog bijna twee uur door Amsterdam heb rondgereden voordat ik voldoende rust had gevonden om mij te kunnen concentreren op de rit naar Groningen. Daarbij wil ik benadrukken dat ik op dat moment al een reis van bijna twintig uur achter de rug had, inclusief een vlucht met overstap. Deze behandeling heb ik niet verdiend. In al de jaren dat ik reis en mijn auto bij Schiphol parkeer, heb ik een dergelijke onprofessionele en respectloze benadering nog nooit meegemaakt. Ik verzoek u daarom deze kwestie serieus te nemen en uw procedures te verbeteren. Afspraken dienen schriftelijk te worden bevestigd en bij aankomst gecontroleerd te worden om onnodige misverstanden en conflicten te voorkomen. Het is niet acceptabel om zonder degelijk onderzoek de schuld volledig bij de klant neer te leggen. Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet. Met vriendelijke groet, ⸻

Anoniem

02-06-2026

De prijs was goed, maar had ondanks dat graag vooraf gelezen dat voor de nacht extra 15 betaald moet worden. Volgende kiezen wij hier zeker weer voor

Anoniem

02-06-2026

1 keer, NOOIT MEER. Locatie is NIET overdekt zoals aangegeven en moeilijk te vinden. Hefboom stond bij aankomst gewoon open, iedereen kon er binnenrijden. Zowel bij brengen als afhalen dubbel zo lang moeten wachten als beloofd was, al hadden we op voorhand gebeld. Bij terugrit voerde de chauffeur een gevaarlijke handeling uit, waardoor we staan gehouden werden door een anonieme politiewagen. Was de vierde (!) bekeuring van de chauffeur, die amper anderhalf jaar zijn rijbewijs had. Ging vervolgens argumenteren met de politie en ruzie maken met de dispatch. TEN STELLIGSTE AF TE RADEN.

Anoniem

30-05-2026

Bij aankomst op Schiphol bleek mijn melding niet doorgekomen te zijn. Werd door aanwezige medewerkers direct opgepakt en opgelost. Terug van Schiphol kwam de auto aanrijden toen wij ook net aankwamen. Prima service en helemaal goed.

Hans Netz

29-05-2026

Enig zoeken maar goede en vriendelijke telefonische begeleiding. Verder oké, volgende keer weer!

Nico

28-05-2026

Planning zou wat beter moeten zijn qua tijd en vanaf Schiphol Airport zou de shuttlebus duidelijker moeten zijn

Anoniem

28-05-2026

+/+ Een goede buitenlocatie. Shuttle was zowel op de heen- als terugrit stipt, dus niet lang hoeven te wachten. -/- Adres klopte niet. Moeten bellen met de klantenservice om ons naar de juiste plaats te leiden. Slagboom ging eerder dicht terwijl we nog niet buiten de parking stonden. Slagboom belandde op het dak van de auto, gelukkig geen schade.

Mieke

28-05-2026

1 uur gewacht bij t pick up point Netjes een half uur van te voren aangemeld ruim een galf uur gewacht vij de terugkomst ip de shuttlebus

Stolz

27-05-2026

Hat alles super geklappt, gerne wieder.

Jordi Van Baardewijk

27-05-2026

Helaas hebben wij een erg slechte ervaring gehad met deze parkeergarage. Wij hebben ons netjes aan de afspraak gehouden door 30 minuten voor aankomst te bellen. Bij aankomst was er echter niemand en hebben we 45 minuten moeten wachten. Ondanks dat er telefonisch meerdere malen werd toegezegd dat de chauffeur er binnen 5 tot 10 minuten zou zijn, duurde het veel langer. Het heeft er bijna toe geleid dat we onze vlucht hebben gemist. Een zeer onaangename start van de reis. Geen aanrader.

Tine van Houwelingen

27-05-2026

Goed. Alleen erg hoog nachttarief. Bijna het dubbele bedrag van het in 1e instantie bedrag. En lastig om de ingang te vinden. Wel vriendelijk personeel

H.C. de Maar

27-05-2026

Shuttlebus: bij terugkeer had ik de shuttlebus bij de aankomsthal verwacht. Deze stond echter tussen vertrekhal 2 en 3 en het was rennen in de hitte van 30 graden.

Tineke Kievit

27-05-2026

Het was lastig te vinden maar met een telefoontje kwamen ze ons tegemoet rijden en was het geregeld. Ook op de terugweg waren ze er snel om ons bij de auto te brengen. Voor herhaling vatbaar.

Esther

26-05-2026

Op zich allemaal prima. Maar communicatie kan beter. Bijvoorbeeld een tijd aangeven als je moet wachten.

Anoniem

26-05-2026

Snelle service, bij aankomst direct naar Schiphol gebracht. Bij terugkomst 15 min gewacht, netjes opgehaald op de afgesproken plek.

Anoniem

26-05-2026

Foarte bună parcarea la 10 min distanță de aeroport , personalul prietenos și amabil. Prețuri corecte 👌

Anoniem

25-05-2026

service was top.

Anoniem

24-05-2026

Nette en correcte afhandeling van de medewerkers

Koen van Kasteel

23-05-2026

Zeer goeie service En heel vriendelijk personeel

Roland van den Akker

20-05-2026

Alles volgens afspraak. Ideaal !

Anoniem

20-05-2026

Goede parkeerplaats dicht bij Schiphol en vlot opgehaald en terug gebracht.