Park 'N Fly - Valet Beoordelingen
De reviews van Park ’N Fly
Voordat je een parkeerplaats reserveert, wil je natuurlijk graag zoveel mogelijk weten over Park ’N Fly Schiphol. Wij proberen je dan ook een zo uitgebreid mogelijk overzicht te geven van de parkeerservice.
Onze klanten dragen hier ook hun steentje aan bij. Wij geven namelijk al onze klanten de mogelijkheid om de parkeerervaringen te beoordelen en dit te delen op ons platform. Al deze reviews dragen bij aan het rapportcijfer. Zo krijg je een transparant beeld van de service en zo kun je een weloverwogen keuze maken.
Categorieën
*Je kunt later altijd nog aanpassingen doen.

Beoordelingen
Bianca Van den Heuvel
11-06-2026
Moeilijk te vinden . Service stipheid en chauffeur 100 %.
Danny
11-06-2026
Snel Goed en duidelijk. 1 puntje . In de telefoon app ook een toets maken voor ' auto brengen ' ipv auto Afgeven ' Dan is het 100% !
Stefan
10-06-2026
Alles hat prima geklappt. Die Fahrer stehen immer unter Zeitdruck, sollten aber vielleicht etwas ruhiger fahren. Ansonsten auf jeden Fall zu empfehlen.
Gerhard Drenth
10-06-2026
Ik vind de service die jullie geven ronduit klantonvriendelijk! Ik heb een dag teveel geboekt en moet daarbovenop nog extra €30 betalen. Dat ik verkeerd geboekt heb is mijn eigen schuld en dat ik dan niet het geld van de extra dag(en) terug krijg snap ik, maar ook nog extra betalen? Dat er regels zijn snap ik ook, maar het wordt niet eens per situatie bekeken, er wordt domweg verscholen achter de regels!! Iedereen begrijpt mijn verhaal in deze situatie en standpunt dan wel, maar niemand kan er wat aan doen, het staat nou eenmaal in de regels? Sorry, wat een ontzettend waardeloze bedrijfsvoering.
Bert de Vries
10-06-2026
Op zich geen klachten over het brengen van de auto, de afhandeling, de shuttle naar Schiphol, etc. Dat was allemaal prima. Echter: Het daadwerkelijk parkeren van de auto wordt door een ander 'bedrijf' gedaan dan ParkMundo. Vreemd. Door een vluchtwijziging moesten we een dag extra parkeren. Dit heb ik zo'n twee weken van te voren aangegeven en hier ook een bevestiging van gehad. Toen we de auto gingen ophalen moesten we € 50,- betalen voor die extra nacht, anders kregen we de autosleutels niet. Dus voor 14 dagen betaal je zo'n € 100,- en 1 extra nacht € 50,-. Ronduit schandalige praktijken. Ook de betreffende persoon, waar we de auto van 'kregen' sprak er schande van. Hij was niet van ParkMundo, maar van een ander bedrijf. Dit zijn, in mijn ogen, duistere praktijken. Volgende keer maar wat meer betalen en gewoon weer op P3 parkeren. Voor mij geen Parkmundo meer...
Ali Osman
09-06-2026
Good and easy valet service
Alexander Smit
09-06-2026
een heel goed alternatief voor parkeren op Schiphol
LH
09-06-2026
Zeer aangename kennismaking met Park Mundo (vh Vliegen & Parkeren). Prettige ontvangst, prima uitleg en goede service. (Beter dan veel soortgelijke bedrijven in de omgeving van Schiphol.)
Marit
09-06-2026
Top service
Hans
09-06-2026
Ik heb op het laatste moment omgeboekt naar service op het vliegveld! Je komt aanrijden, laad je koffers uit en de vakantie begint direct. Bij terugkomst stond de auto op de zfde plek weer om in te laden en naar huis te rijden. GEWELDIGE SERVICES! Nooit meer afhankelijk van familie, buren of vrienden voor een zeer schappelijke prijs
Ayşe Polat
08-06-2026
Ik vond het vooral super dat op de terugweg mijn auto al op Schiphol stond. Verder was alles sowieso super duidelijk beschreven en was alles goed te vinden. De stem achter de intercom was wel wat geïrriteerd... jammer enige minpuntje...
Gert-Jan Heck
08-06-2026
Fijne manier om de vakantie te beginnen
Jan van Hassel
08-06-2026
Alles verliep heel vlot, vanaf het aanmelden 30 minuten voor aankomst tot het weer ophalen van de wagen bij de terugreis. De keuzemenu bij het opbellen werkt prima en vriendelijk personeel.
Anoniem
08-06-2026
Lange Wartezeit trotz frühzeitigem anrufen
Anoniem
08-06-2026
Alles verliep heel soepel, bij terugkomst stond auto al klaar. Zeer tevreden.
cetin
08-06-2026
goed geregeld
Anoniem
08-06-2026
Fijne parkeerplaats, goed te vinden. Bij terugkomst helaas enorm lang moeten wachten op het shuttlebusje, circa 30min
Sandra
08-06-2026
Uitstekende service en alles keurig op tijd met uitermate vriendelijke chauffeurs. We waren wel even op zoek naar de locatie en hadden wat telefonische instructies nodig om die te vinden. De auto was bij terugkomst als nieuw na de poetsbeurt. Fijne ervaring zo al met al nij elkaar!
Anoniem
07-06-2026
Es war super
Karel van Gessel
07-06-2026
Dit was de eerste keer dat ik valet parkeren heb geprobeerd. Even wennen. De app werkte uitstekend. Het keuze menu was duidelijk. Afleveren gebeurde precies op tijd. Ophalen was uitzonderlijk met een wachttijd van een minuut. Niet te vergeten: De organisatie vooraf was prima inclusief de afrekening. De twee jonge chauffeurs waren keurig, netjes en vriendelijk Top
Nathalie van linge
07-06-2026
Top service!! Keurig op tijd Vriendelijke mensen!
Paul
07-06-2026
Alles verliep soepel
Anoniem
06-06-2026
Alles hat gut geklappt. Die Auffindbarkeit des Treffpunkt beim abholen hätte besser beschrieben werden können.
Anoniem
06-06-2026
Keurige service en stipt op tijd. Ik heb niet hoeven te wachten.
Anoniem
06-06-2026
Bij aankomst op Schiphol was de betreffende medewerker nog niet aanwezig en de parkeerwachten liepen te controleren. Mijn man is in de auto blijven zitten met lampen aan tot de medewerker onze auto kon meenemen, maar eigenlijk had hij een rondje moeten gaan rijden. Het duurde 10 minuten, maar toch wil je geen boete. Verder verliep alles heel soepel en naar tevredenheid.
Jani
05-06-2026
Goede en vlotte service!
Anoniem
05-06-2026
Prima service. Vriendelijke medewerkers en makkelijk te boeken
Martha Stuy
05-06-2026
Het vinden van de Tupolevstraat was OK. MAAR we stonden boven voor een slagboom en we wisten niet dat we in een garage moesten zijn. Ik had een plaats buiten geboekt. De telefoon werd ook niet meer opgenomen. Alleen de mededeling we automatische hebben u aanmelding ontvangen. Ook moest ik nog €15 betalen voor het meenemen van mijn sleutel terwijl ik 100% zeker weet dat dat zo niet in de afspraak stond. Ik heb het nog een keer op de reserveringssite nagekeken.
Rene
04-06-2026
Was goed geregeld, Top
Gerrit Nieuwenhuis
04-06-2026
Zowel bij het afleveren als bij het ophalen van de auto ondervond ik een snelle en vriendelijke afhandeling.