Park and Fly Direct Beoordelingen
Beoordelingen Park and Fly Direct
Ben je benieuwd hoe andere reizigers Park and Fly Direct Schiphol Airport hebben ervaren? Hiernaast zie je de reviews die onze klanten hebben achtergelaten, nadat ze bij deze aanbieder hun auto geparkeerd hebben. Zo kun je precies zien wat je kunt verwachten wanneer je ook kiest voor deze parking.
Heb je zelf gebruikgemaakt van Park and Fly Direct of één van de andere parkeeraanbieders op onze website? Dan ontvang je bij terugkomst altijd een uitnodiging per e-mail om je ervaring te delen. Zo help je niet alleen andere reizigers met het maken van de juiste keuze, maar help je ook ons met het controleren van de kwaliteit.
Categorieën
*Je kunt later altijd nog aanpassingen doen.

Beoordelingen
Winnie
14-06-2026
Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Het was heel handig dat we app contact hadden. De chauffeur heeft op Schiphol zelfs iets langer op ons gewacht maar wij moesten nog door de paspoortcontrole dus het duurde te lang en moesten we ongeveer 25 min wachten. Maar dat is begrijpelijk. Er zijn ook andere mensen die gebracht en gehaald moeten worden.
Natalie Snijder
12-06-2026
Alles was top! Vriendelijkheid van personeel op 1! Super fijn en goed geregeld wij zullen voortaan altijd bij park and fly boeken. Bedankt!!
jan huiskes
11-06-2026
goede service en echt aardige kerel
Sarina
11-06-2026
Ik ben super tevreden over de service van deze parking! Ik had een enorme vertraging bij de bagage, maar er werd netjes contact gehouden via de app. Toen de koffer er eenmaal was, kwamen ze mij direct halen, ik heb amper hoeven te wachten. Nogmaals enorm bedankt voor deze service!
Ad Aarts
11-06-2026
Lang verhaal kort..... Prima service... aanrader voor stipte en klantvriendelijke afhandeling .
Sjaco Baas
09-06-2026
Goede parkeer en taxi service
Agnes
09-06-2026
Zeer tevreden, een echte aanrader!
j daamen
07-06-2026
Bij terugkomst hebben we erg lang moeten wachten. Om 17.01u heb ik whatsapp bericht gestuurd ,zoals gevraagd . We hadden de bagage ontvangen. Binnen 3 minuten stonden bij bij vertrek hal 3 D buiten. Om 17.25u kreeg ik een berichtje terug dat de chauffeur om 17.30u ging rijden. Uiteindelijk voordat we in het busje zaten hebben we dus 3 kwartier gewacht. Dit is niet zoals jullie doen voorkomen,en is ook echt te lang. Van de chauffeur ook geen excuus oid voor het lange wachten. Koffer werd niet achterin de bus gezet. Kortom, slechte service!
Wiebe Veenstra
06-06-2026
Alles goed geregeld, met een vriendelijke chauffeur
Oleg Tykhanevych
31-05-2026
Prima geregeld!
Freija
31-05-2026
Heeel vlotte transfers Duidelijke info voor gekregen per whats app
Ad
28-05-2026
Super ontvangst, waren een uur eerder, werd dirwct geregeld. Goed contact. Komt afspraken na.
Piet
28-05-2026
Prima organisatie. Zeer vriendelijk personeel. Bij terugkomst komst op de luchthaven even een appje je sturen en met een paar minuten werd ik opgehaald. Ik kan deze parking iedereen aanraden.
Mark Bos
22-05-2026
Super service & alles verliep soepel. Zeker een aanrader!
Wietse de Bruin
21-05-2026
Goede, snelle service. Vriendelijk personeel. Aanrader!
carla
20-05-2026
Prettige service en locatie. Mooie prijzen.
Siemen
18-05-2026
Geweldig vriendelijk en zeer behulpzaam.
Anoniem
17-05-2026
Heel aardig meedenkend personeel.
Marcel
15-05-2026
Alles klopt en is zo relaxed. En ook nog goed betaalbaar (lees: goedkoop). Helemaal top!
Glenn
15-05-2026
het was top
Dirk
11-05-2026
Goede service, niets op aan te merken. Volgende keer zijn wij hier zeker weer!
Cees
09-05-2026
Prima service, locatie wel wat verder van Schiphol en snelwegen.
Yifat Tal
09-05-2026
Good location, good and easy service with the shuttle and very friendly people
Donovan
05-05-2026
Alles goed geregeld. Goede informatie voor vertrek en voor aankomst. Contact verloopt heel soepel.
Warren
05-05-2026
The parking was great value for money, the shuttles were on time and the staff was very friendly and helpful.
Andre
04-05-2026
Zeer goede parkeer service. Heel vriendelijk en goede communicatie via whatsapp. Auto buiten op grindpad parkeren achter een woonhuis. Prima en vertrouwd. Zeer aan te bevelen !!!
Anoniem
01-05-2026
45min wachten vind ik persoonlijk lang.jammer dat je tijdslot mort reserveren heenweg.want stel je haalt t niet door onverwachte omstandigheden moet je met taxi .gaf mij persoonlijk stres.terwijl ik altijd op tijd weg ga.terug weg ook 45min wachten op bus en dan nog op andere passagiers.chauffeur vriendelijk.maar niet geschikt voorals je snel wagenziek word.hitte en manier van rijden
Jillian
30-04-2026
Makkelijk en efficiënt, goede communicatie alles duidelijk
Edwin
29-04-2026
Perfect geregeld
Wim Wijn
29-04-2026
Goed bereikbaar en ruime plaatsen. Zeer vriendelijk ontvangst en snelle shuttlebus. Bij aankomst hadden wij geen tijd meer om op tijd bij de shuttlebus te komen. Na contact is de chauffeur, in overleg met de inzittende, omgekeerd om ons alsnog op te halen. Echt super.