Site logo
Samenvatting
Details
Algemene info
Beschikbare opties
Beoordelingen

MOBIHUB P+R Schiphol Noord-Oost

Oude Haagseweg 20 , Amsterdam
7.972 (Beoordelingen)
MOBIHUB | P+R - Schiphol Noord-Oost - Amsterdam, Oude Haagseweg 20 (disabled) 1
MOBIHUB | P+R - Schiphol Noord-Oost - Amsterdam, Oude Haagseweg 20 (disabled) 2
MOBIHUB | P+R - Schiphol Noord-Oost - Amsterdam, Oude Haagseweg 20 (disabled) 3
MOBIHUB | P+R - Schiphol Noord-Oost - Amsterdam, Oude Haagseweg 20 (disabled) 4
MOBIHUB | P+R - Schiphol Noord-Oost - Amsterdam, Oude Haagseweg 20 (disabled) 5
Deze parking is momenteel niet beschikbaar.

Probeer een andere datum of tijd te kiezen, of selecteer een andere parking.

Let op: U maakt tussen 10:00 en 20:30 gebruik van het openbaar vervoer met buslijn 397. Maakt u een reservering buiten deze tijden, dan wordt er een taxiservice voor u geregeld. De prijs hiervoor is inclusief 2 personen. Reist u met meer, dan wordt de prijs ook hoger wanneer u gaat afrekenen.

Parkeervorm


Parkeergedeelte

Details

24 uur per dag geopend
Reistijd: 17 min.
Openbaar vervoer
Buiten
Adres
Oude Haagseweg 20 , Amsterdam
1066 BW
Nederland

Ga je op reis en ben je op zoek naar meer informatie omtrent het Schiphol parkeren? Dan ben je aan het juiste adres. Op deze pagina vind je alle informatie over de parkeeraanbieder Mobihub Schiphol Noord-Oost. 

Hier parkeer je je auto en is er vervoer naar de luchthaven geregeld. Arriveer je tussen 10:00 en 20:30, dan neem je buslijn 397 naar Schiphol. Via de app kun je een QR-code gebruiken die je kunt scannen in de bus om zodoende gebruik te maken van de bus. Dit kun je uiteraard heen en weer. 

Tussen 20:31 en 09:59 is er een taxi voor je geregeld. Deze is standaard voor 3 personen. Reis je met meer, dan is de boekingsprijs hoger bij het afrekenen.

Het parkeerterrein is beveiligd en afgeschermd voor onbevoegden. Zo moet je eerst langs een slagboom om het terrein te bereiken. Je kunt na het parkeren je autosleutels op zak houden. 

De service van MOBIHUB Noord Oost: 

  • Parkeren inclusief het openbaar vervoer of taxiservice
  • Reistijd bedraagt ongeveer 17 minuten
  • In- en uitstappen bij bushalte Anderlechtlaan
  • Tussen 10:00 en 20:30 buslijn 397
  • Tussen 20:31 en 09:59 taxiservice
  • Up-to-date informatie via de 9292 app

Beschikbare opties

Geen beschikbare opties

Beoordelingen

7.9Gemiddelde beoordeling


Louise

14-01-2025

De parkeerplaats is prima maar niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Vervoer is op 500 mt afstand met OV. Indien je de qr-code per ongeluk te vroeg scant, betaal je alsnog voor het OV. Tevens wilde ik mijn reservering wijzigen van 2 naar 4 personen maar dat schijnt niet te kunnen. Ik ben veel tijd kwijtgeraakt met het proberen .

E.Langstraat

05-11-2024

Parkeerplaats is goed prima ,de route er naar toe is ook prima. alleen jammer dat je het bewijs voor de bus slecht te downloaden is. De buschauffeur deed niet moeilijk.

Matthias Sergeant

24-10-2024

Slechtste ervaring ooit! Bij aankomst werd er meegedeeld dat we alleen ons transport geregeld hadden terwijl we bevestiging kregen van parking en transport naar de luchthaven. Gevraagd of we nog konden 'betalen' aangezien we onze vlucht moesten halen. Dit was niet mogelijk, gevraagd of deze mevrouw een andere oplossing wist maar nee dus. Hierdoor parking op schiphol betaald voor 100€/dag!! Zeker af te raden!

Anika van Nüß

23-10-2024

Die Schranke beim Parkplatz hat auf dem Hin und Rückweg nicht funktioniert. Auf dem Hinweg sollten wir dann ein normales Ticket ziehen für den Parkplatz und auf dem Rückweg wurde uns angezeigt dass wir 200€ zahlen sollen um runterzukommen. Auf dem Rückweg konnte auch bei der Hotline niemand die Schranke öffnen. Der Mitarbeiter hat mitten im Gespräch aufgelegt. Am Ende konnte uns Mitarbeiter vom Mercure Hotel helfen und die Schranke öffnen. Da unser Flugzeug später landete als geplant, konnten wir die QR Codes für den Bus nicht verwenden und mussten diese selber bezahlen.

M

20-10-2024

Parkeerplaats prima, met de app kwamen we niet de parkeerplaats op, met behulp van klantenservice nog steeds niet. Gewoon via knop naar binnen. Op terugweg hetzelfde, via app niet van de parkeerplaats af. Gelukkig super aardige taxichauffeur die ons van Schiphol had opgehaald, die gaf aan kaartje bij receptie Mercure hotel te laten scannen. Daarna goed gegaan, we kwamen de parkeerplaats af. Werkt dus nog niet allemaal zoals het zou moeten.