Vertrekpassage
Schiphol
1118 CP
Nederland
Wilt u uw reis met een glimlach aftrappen? Dit kan bij Happy Valet Parking. Hier parkeert u met een bij de prijs inbegrepen valetservice. Dit is een gemakkelijke en voordelige manier voor het parkeren bij Schiphol.
Valet parkeren houdt in dat uw auto wordt overgenomen c.q. teruggebracht direct bij Schiphol. Tussen vertrekhal 2 en 3 staat een chauffeur voor u klaar die de service voor u volbrengt. De service van Happy Valet Parking Schiphol Airport is 24/7 beschikbaar.
Uw auto wordt geparkeerd op een net en goed beveiligd parkeerterrein in Rijsenhout.
De parkeerservice van Happy Valet Parking:
Wij bieden u dezelfde tarieven als de aanbieders, zónder bijkomende reserveringskosten!
30 minuten voor u verwacht aan te komen neemt u telefonisch contact op met het parkeerbedrijf. Het telefoonnummer vindt u op uw reserveringsbevestiging.
De exacte afgiftelocatie bij de vertrekhal / terminal wordt telefonisch overeengekomen, u herkent de chauffeur aan zijn bedrijfskleding.
De chauffeur inspecteert uw auto en noteert alle gegevens. Vervolgens wordt uw auto geparkeerd op het betreffende parkeerterrein en kunt u door naar de vertrekhal.
U belt het nummer dat u op uw reserveringsbevestiging vindt en u bespreekt de exacte ophaallocatie. U inspecteert uw auto en bij akkoord vervolgt u uw reis naar huis.
Op de dag van vertrek wilt u natuurlijk weten wat u te wachten staat. Daarom vertellen wij u uitgebreid hoe het parkeren in zijn werking gaat. Zodra u een reservering maakt dan ontvangt u tevens een uitgebreide beschrijving van het parkeerproces.
Bij aankomst op Schiphol:
U rijdt direct naar Schiphol, specifiek de bocht tussen vertrekhallen 2 en 3 in. Neem ongeveer 30 minuten voor aankomst telefonisch contact op met HappyValetParking. Zo kan men ervoor zorgen dat de chauffeur tijdig klaarstaat.
Deze chauffeur voert een inspectie uit van uw auto en zodra afgerond wordt uw auto overgenomen en geparkeerd op het parkeerterrein in Rijsenhout.
Bij terugkomst op Schiphol:
Neem weer telefonisch contact op met HappyValetParking Schiphol om aan te geven dat u geland bent. Doe dit bij voorkeur zodra u uw bagage in bezit hebt.
Uw auto wordt op basis van uw contact weer teruggebracht naar de luchthaven. Hier krijgt u op de afgsproken locatie uw auto weer terug. Houdt hierbij wel uw voucher bij de hand om een soepele overdracht te waarborgen.
Bent u wellicht nog aan het twijfelen of wilt u gewoon weten hoe anderen het parkeren bij Schiphol Happy Valet Parking ervaren? Bekijk dan de reviews en beoordelingen van onze klanten. Zij zijn immers de ervaringsdeskundigen en kunnen u helpen een beter beeld te vormen.
Het rapportcijfer is een gemiddelde van al deze reviews. Dit geeft dan ook een enorm goed beeld over de kwaliteit van de service. Bekijk het zelf en laat u overtuigen!
Wat zeggen onze klanten
Alles netjes & keurig verlopen!! Niks op aan te merken !
Ze waren op tijd. Zowel bij het brengen als bij terug komen
Super service en zo makkelijk!!
Dear Sir or Madam, I am writing to express my deep dissatisfaction with the service I received at your parking facility on August 10, 2024. The issues I encountered were numerous and had a significant impact on my experience. I would like to draw your attention to the following points: Delayed Employees: When I arrived to collect my vehicle, your agent was late and not there on time to hand over the car. Damage to My Vehicle: I noticed damage to the rear lights of my vehicle. When I asked the agent for clarification, he denied any responsibility. Vehicle Photos: When I requested to see photos taken during the receipt of my car at the airport to prove its initial condition, the agent informed me that I would need to pay €120 to access these photos. This request seems unjustified and inappropriate. Unacceptable Behavior: Your agent made disrespectful and insulting remarks towards me and my wife, accusing us of theft. Furthermore, he refused to give me the keys to my car until I signed a document on his phone, without allowing me to read or understand the content of the document. His behavior was vulgar and aggressive. These incidents are unacceptable and have seriously affected my experience with your service. Therefore, I request that you take the necessary measures to: Investigate and address the inappropriate behavior of your agent. I appreciate your attention to this complaint and remain at your disposal for any further information. I look forward to your response. Yours sincerely
Was prima geregeld tegen aantrekkelijke prijs.
Om alles nog maar even duidelijk op een rijtje te zetten, vindt u hieronder alle voordelen van Happy Valet Parking in een kort en bondig overzicht.
Gemakkelijke valetservice
Parkeren middels een valetservice staat bekend om zijn eenvoud en efficiëntie. Uw auto wordt geparkeerd door een chauffeur terwijl u in de tussentijd door kan richting de luchthaven. Een snellere manier van parkeren zal u niet snel vinden.
Beveiligd parkeerterrein
Uw auto wordt geparkeerd op een net en goed beveiligd parkeerterrein. Het parkeerterrein is volledig afgesloten en wordt 24/7 in de gaten gehouden. Daarnaast kunnen enkel medewerkers van Happy Valet Schiphol het parkeerterrein betreden.