Cool Parking
•
Cool Parking







Details
Parkeerlocatie:8 avenue François Arago, Anthony 92160, Frankrijk
Cool Parking biedt u de mogelijkheid om te parkeren op de luchthaven Orly en beschikt over een shuttlebus die u brengt en ophaalt van de luchthaven bij Terminal 4. De reistijd tussen beide bedraagt ongeveer 13 minuten. De parkeerplaats is 24 uur per dag toegankelijk en hoeft uw autosleutel niet in te leveren.
De parkeerplaats is gesloten en een beveiligingsagent, bijgestaan door videobewakingscamera's, zorgt voor de veiligheid van uw voertuig gedurende de duur van de reservering. Om de reis met de shuttle veilig te maken, biedt de parkeerplaats stoelverhogers en babyzitjes als u met uw kinderen reist.
Naast het parkeren met shuttleservice beschikt de parkeerplaats over een laadstation voor elektrische en hybride voertuigen. Deze extra service kost € 10.
Belangrijk:
- Shuttle voor maximaal 4 personen. Voor elke reis dient ter plaatse een toeslag van € 10 per extra persoon te worden betaald
- Maximale voertuighoogte: 2,10m
Kenmerken
Faciliteiten
- Asfalt of bestrating
- Verlicht terrein
- Wachtruimte
Service
- 24 uur per dag geopend
- Autosleutel meenemen
- Bagagehulp
- Extra groot
- Kinderzitje
- Starthulp
Veiligheid
- 24-uursbewaking
- Beveiliger
- Camerabewaking
- Omheining
- Slagboom
Proces
Parkeer je auto
Je parkeert de auto, hoort waar je bij terugkomst wordt opgehaald en krijgt een telefoonnummer mee.
Shuttlebus heenreis
De shuttlebus is altijd binnen 30 minuten op weg naar de luchthaven en kent vaak een flexibel rijschema.
Shuttlebus terugreis
Je belt het nummer dat je bij aankomst bij de parking hebt gekregen en je loopt naar de afgesproken plek.
Naar huis
Eenmaal aangekomen bij de parkeerplaats loop je naar de auto en kun je meteen jouw reis naar huis vervolgen.
Beoordelingen
14-06-2026
Tout a été parfait
04-06-2026
Très bon parking et personnel compétent.
02-06-2026
Parking très pratique et sécurisé, à quelques minutes de l' aéroport. Navette confortable, personnel sympathique, prix abordable. Super service et personnel sympa qui inspire la confiance pour laisser sa voiture. Merci
27-05-2026
Attente au retour tout à fait acceptable. Chauffeur sympathique et efficace. Rapport qualité/prix très correct. Je recommande
25-05-2026
Deuxième expérience avec ce parking et toujours aussi satisfaite. Une équipe très réactive, sympathique et toujours ponctuelle. La prise en charge de ma voiture pendant mes vacances s’est déroulée parfaitement, avec un vrai sérieux et un service agréable du début à la fin. C’est rassurant de partir l’esprit tranquille en sachant son véhicule entre de bonnes mains. Je recommande sans hésitation et je referai appel à eux pour mes prochains voyages !