
Park4You








Je levert jouw auto af op de Freddy van Riemsdijkweg 11, 5657 EE Eindhoven. Dit is op 250 meter loopafstand van de vertrekhal. Jouw auto wordt na aflevering verreden naar een andere locatie van Park4You.
Parkeervorm
Parkeergedeelte
Details
5657 EE
Nederland
Bij de aanbieder Park4You parkeer je middels een valetservice. Dit verklaart dan ook direct de naam van deze parkeeraanbieder. Je levert je auto af bij de zogenaamde valet bufferzone van Park4You Eindhoven, op slechts 3 minuten loopafstand. Hier word je auto overgenomen door een chauffeur en gebeurt het auto parkeren Eindhoven Airport op de parkeerlocatie in de buurt van Eindhoven Airport. De parkeerplaats is voorzien van omheining, een slagboom en wordt nauwlettend in de gaten gehouden dankzij de aanwezige camera’s. Het terrein is daarnaast netjes voorzien van asfalt en verlichting.
Tijdens het parkeren word je op verzoek netjes geholpen met je bagage en je auto wordt altijd geïnspecteerd, waarbij de kilometerstand genoteerd wordt. Rijd je een elektrische auto en wil je deze opgeladen terugkrijgen? Dan kun je dit ter plaatse melden, waarna de parking ervoor zorgt dat je auto tegen meerprijs wordt opgeladen. Ook kun je tegen meerprijs je auto laten wassen, zodat deze weer netjes is bij terugkomst van je reis.
De service van Park4You op een rijtje:
- Service: Onoverdekte parkeerplaats incl. valetservice
- Openingstijden: 04:30 tot 00:00
- Beveiliging: Slagboom, omheining en camerabewaking
- Extra service: Auto wassen mogelijk (tegen meerprijs)
Beschikbare opties
Beoordelingen
9,5Gemiddelde beoordeling
01-10-2025
Prima. Vriendelijk personeel
18-09-2025
Zeer vlotte en vriendelijke afhandeling!
16-09-2025
Valet parking op paar honderd meter van het vliegveld. Je hoeft niet te bellen als e.e.a. volgens de van te voren afgesproken dagen/tijden gaat. Auto staat weer keurig klaar. De volgende keer maak ik er weer gebruik van.
12-09-2025
Gemakkelijk te vinden, vlotte service. Wij hebben niet moeten wachten
08-09-2025
Ik kan niets over de O plaats zelf schrijven want wij hebben onze reservering via mail geannuleerd zoals in de voorwaarden vermeld minstens 24u voor de start van de reservatie, nl op vrijdag om 17u stipt(!) voor reservatie vanaf zondag om 18u. Telefonisch kon niet wegens ontbrekende gegevens. Na enkele mails op maandag heen en weer (opnieuw geen telefonisch overleg) houdt het bedrijf ‘Vliegen en parkeren’ het been stijf en wil geen minnelijke vergoeding noch terugbetaling. De boeking bij de Parkeerplaats voor 12 dagen kon niet meer geannuleerd worden ondanks 24u vooraf wegens WE. Ik stel mij hier vragen bij. 1. Geen permanentie? 2. Plaats is opnieuw beschikbaar : minnelijke schikking? Voor mij is het duidelijk : klantenservice is niet belangrijk voor dit bedrijf. Enkel cashen telt. Voor mij dus een -1!