#1 Nr. 1 In Service 96% beveelt ons aan! Géén reserveringskosten

Privacy Policy

Vliegenenparkeren.nl (handelsnaam van Ruler Mobility Solutions), respecteert en beschermt de privacy van alle bezoekers van deze website. Vliegenenparkeren.nl draagt zorg om alle persoonlijke informatie die aan haar wordt verstrekt, altijd vertrouwelijk te behandelen en te gebruiken zoals in deze privacyverklaring is beschreven.

Doeleinden

Communicatie

Indien u aan ons persoonlijke gegevens verstrekt, omdat u een vraag heeft over vliegenenparkeren.nl en haar aangeboden diensten, zullen deze gegevens enkel worden vastgelgd om u hierin zo goed mogelijk te helpen en uw verzoeken te beantwoorden. Wij zullen in deze situaties enkel om uw persoonlijke gegevens vragen die voor de desbetreffende situatie relevant zijn.

Reserveren

Indien u een reservering maakt op vliegenenparkeren.nl, worden uw persoonsgegevens verwerkt. Uw persoonsgegevens zijn nodig om enerzijds uzelf een bevestiging te versturen en anderzijds de parkeeraanbieder te informeren over uw komst. Deze informatie is dus noodzakelijk voor het goed functioneren en uitvoeren van de dienst.

Uw gegevens worden niet verstrekt aan derden

Vliegen en Parkeren verstrekt uw persoonsgegevens in geen geval aan derden. Vliegen en Parkeren neemt de bescherming van uw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan.

In kaart brengen websitebezoek (cookies)

Vliegen en Parkeren gebruikt alleen functionele en analytische cookies die geen inbreuk maken op uw privacy. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij het eerste bezoek aan deze website wordt opgeslagen op uw computer, tablet of smartphone. Cookies zijn niet persoonlijk herleidbaar en bevatten dus geen persoonlijke gegevens als naam of e-mail adres. De cookies die wij gebruiken zijn noodzakelijk voor de technische werking van de website en uw gebruiksgemak. Ze zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld uw voorkeursinstellingen. Ook kunnen wij hiermee onze website optimaliseren. U kunt zich afmelden voor cookies door uw internetbrowser zo in te stellen dat deze geen cookies meer opslaat. Daarnaast kunt u ook alle informatie die eerder is opgeslagen via de instellingen van uw browser verwijderen.

Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen

U heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. U kunt een verzoek tot inzage, correctie of verwijdering sturen naar info@vliegenenparkeren.nl.

Klachten

Mocht u een klacht hebben over onze dienst, dan zouden we dit heel vervelend vinden. Om onze service en dienst te verbeteren, willen wij dan ook de ontevredenheden in de toekomst voorkomen.

We vragen u dan vriendelijk om de klacht aan ons te melden, zodat we spoedig met een passende oplossing kunnen komen. Dien de klacht alstublieft tijd en schriftelijk in: Binnen een termijn van 2 weken na terugkomst. Op die manier kunnen wij u klacht meteen in behandeling nemen. Let wel: Helaas kunnen we enkel schriftelijke klachten die binnen een termijn van 2 weken na terugkomst zijn ingediend, in behandeling nemen. We zullen daarna ons best doen om deze klacht binnen een termijn van 2 werkdagen op te lossen, mocht het meer tijd nodig hebben zullen we u uiteraard op de hoogte stellen. Indien dit niet tot een bevredigende oplossing leiden dan kunt u uw geschil voor leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Vliegen en Parkeren is slechts verantwoordelijk voor het boekingsproces. Alle aspecten die behoren tot de dienstverlening van de parkeeraanbieder vallen buiten de overeenkomst die u met Vliegen en Parkeren heeft. Vliegen en Parkeren is op geen enkele wijze aansprakelijk voor de schade die bij de parkeeraanbieder ontstaan is. Wanneer u schade wilt melden, raden wij u aan om contact op te nemen met de betreffende parkeeraanbieder.

Let op: u bent verplicht om eventuele klachten over de dienstverlening van de parkeeraanbieder daaronder begrepen vermeende schades of diefstal, tezamen met de chauffeur ten tijde van het retourneren van het voertuig (terstond) op het contract te vermelden. Bij gebreke hiervan kunnen wij u niet ondersteunen met de klachtafhandeling richting de parkeeraanbieder.

Aan het laden Een ogenblik geduld a.u.b
App met ons ( Ma t/m vr: 09:00 - 17:00 )